ورود دادستان به حادثه ازمیغان ، بررسی راهکارهای پیشگیرانه

54
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۸
  • ساعت ۱۰:۰۸ ق.ظ
  • 13196 بازدید

حجت‌الاسلام و المسلمین زارع‌حسینی دادستان شهرستان طبس ساعت ۲۱ یکشنبه ۱۱ فروردین ۹۸ در روستای ازمیغان حضور یافت تا برای پیشگیری از وقوع حادثه مشابه غرق شدن نوجوان ۱۷ ساله در دریاچه این منطقه گردشگری بحث و تبادل نظر کند.

این مقام عالی قضایی شهرستان طبس که از اولین دقایق حادثه به موضوع ورود کرده بود در جلسه‌ای چند ساعته که تا پاسی از شب ادامه داشت با مسئولان شهرستان، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای گردشگری ازمیغان و نیروی انتظامی در ساختمان دهیاری، راه‌های پیشگیری از حوادث مشابه را بررسی و دستوراتی در این زمینه صادر کرد.

این جلسه ساعتی قبل پایان یافت و دادستان طبس راهکارهای مقتضی را به دستندرکاران ابلاغ کرد.

عصر یکشنبه ۱۱ فروردین ۹۸ نوجوان ۱۷ ساله اهل بشرویه در پایین‌ترین سطح آبی دریاچه ازمیغان درگیر گل و لای شده و جان خود را از دست داد.

#خداقوت به نیروهای اورژانس ۱۱۵ ده‌محمد، امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان، پلیس و نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری طبس که با حضور همکارانه خود در محل حادثه به خروج پیکر پسر ۱۷ ساله از آب کمک کردند.

سید حمید سجادی

همیشه آرزو داشتم یک مرجع گردشگری برای شهرستان طبس می بود تا علاوه بر معرفی مناطق تفریحی و گردشگری ، توریست ها و مسافرین عزیزی که به این شهرستان سفر می کنند با کمترین هزینه در این شهر اقامت کنند و خاطرات خوبی از این شهر داشته باشند. آن آرزو، اکنون، " وب سایت طبس گردی " نام دارد.

خبر های مرتبط


نظرات