غرق نوجوان ۱۷ ساله در دریاچه ازمیغان «تکمیلی»

58
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۸
  • ساعت ۲:۳۷ ب.ظ
  • 13901 بازدید

شنیده ها حاکی است امروز ظهر نوجوان ۱۷ ساله ای در دریاچه روستای ازمیغان غرق شده است .

نیروهای امدادی در حال جستجو می باشند . عمق زیاد و گل آلود بودن دریاچه مانع جستجو است.

تکمیلی:

پیکر نوجوان ۱۷ ساله اهل بشرویه که در پایین‌ترین سطح آبی دریاچه ازمیغان درگیر گل و لای کف شده بود؛ با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری طبس از آب خارج شد.

مرتضی افراسیابی آتش نشان نمونه استان خراسان جنوبی عهده‌دار عملیات خروج این نوجوان از دریاچه پرعمق و گل‌آلود ازمیغان بود.

این عملیات در حالی انجام شد که نیروهای امدادی از کمترین امکانات غواصی برخوردارند و به نوعی در ورود به اینگونه حوادث؛ ایثار می‌کنند.

 

تکمیلی ۲ :

معاینه جسد غرق شده در دریاچه ازمیغان، توسط پزشکی قانونی و با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین زارع‌حسینی دادستان شهرستان طبس درحال انجام است.

همچنین مقام عالی قضایی شهرستان طبس در جلسه با دهیار و شورای اسلامی روستای گردشگری ازمیغان، راه‌های پیشگیری از حوادث مشابه را بررسی می‌کنند.

عصر امروز یکشنبه ۱۱ فروردین ۹۸ نوجوان ۱۷ ساله اهل بشرویه در پایین‌ترین سطح آبی دریاچه ازمیغان درگیر گل و لای شده و جان خود را از دست داد.

امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان، پلیس و نیروهای آموزش دیده آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری طبس با حضور در محل حادثه پیکر بی‌جان پسر ۱۷ ساله را از آب خارج کردند.

 

منبع : کانال طبسیا

سید حمید سجادی

همیشه آرزو داشتم یک مرجع گردشگری برای شهرستان طبس می بود تا علاوه بر معرفی مناطق تفریحی و گردشگری ، توریست ها و مسافرین عزیزی که به این شهرستان سفر می کنند با کمترین هزینه در این شهر اقامت کنند و خاطرات خوبی از این شهر داشته باشند. آن آرزو، اکنون، " وب سایت طبس گردی " نام دارد.

خبر های مرتبط


نظرات