امام جمعه طبس خطاب به استاندار: فرمانداری طبس را از بلاتکلیفی دربیاورید

12
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
  • ساعت ۸:۱۲ ب.ظ
  • 13522 بازدید

حجت الاسلام محمدرضا محمدی در خطبه های نماز جمعه طبس با اشاره به سفر معاون رئیس جمهور به خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: من متاسف‌ام که شهر ما فرمانداری نداشت، فرماندار سرپرست یک شهر و بالاترین مقام دولتی در شهر است و ای کاش فرماندار داشتیم که می‌رفت از حق و حقوق مردم مؤمن طبس دفاع می‌کرد.

وی افزود: گرچه شخصیت‌ها و معاون ایشان در جلسات حضور پیدا کردند اما ایشان حتی نقش سرپرست هم نداشتند و خواهشی از استاندار از زبان شما مردم عزیز دارم که موضوع فرمانداری را سر و سامان دهند.

امام جمعه طبس ادامه داد: اگر قرار است فرماندار سابق را نگه دارند، برگردانند و به قوت کار خود را ادامه دهد و اگر قرار نیست برگردند فرماندار دینی، انقلابی و توانمند را منصوب کنند که برای مردم بتواند کاری انجام دهد و شهر از این بلاتکلیفی دربیاید.

وی با بیان این که ما به دولت اعتماد داریم افزود: هر نیرویی که به تشخیص میرسند که بتواند برای شهر ما مفید باشد و خدمتگزار مردم باشند تدبیر کنند که خیر و برکات در این شهر بیشتر و بیشتر شود.

وی تصریح کرد: در این ایام بخاطر نبود فرماندار محترم، برخی حرف ها درباره مصوبه اختصاص دستگاه پزشکی ام‌آر‌آی(MRI) به شهرستان طبس که در سفر استاندار مصوب گردید در فضاهای مجازی منعکس و موجبات نگرانی شد.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: من تشکر می کنم از برخی افراد که به فکر شهر هستند اما مواظب باشیم برخی شیطنت‌ها ممکن است در فضای مجازی حد و حصر نداشته باشد و اگر فرماندار می‌بود خیلی میتوانست موثر باشد، امیدواریم که مردم دغدغه های خود را از طریق قانونی خود پیگیری کنند.

وی ادامه داد: در این خصوص پیگیری هایی انجام شد و عزیزان شورا نیز پیگیری کردند و ما نیز پیگیری کردیم و قول هایی به ما دادند که بر اساس همان مصوبه این دستگاه اختصاص یابد، شهری طبس که سالیانه ۱۰ میلیون زائر از آن عبور می‌کند و با وجود امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) نیاز است که بیشتر و بهتر به آن توجه کند.

امام حمعه طبس گفت: تا جایی که امکان دارد در خرید سعی شود از جنس ایرانی استفاده کنید حمایت از کالای ایرانی خدمت به مملکت، اشتغال، رونق و کمک به دولت است.

وی اظهار داشت: مغازه داران عزیز که خدا به کار شما برکت دهد تا جایی که ممکن است برای افرادی که درمانده هستند و ندارند به آنها کمک کنید.

وی با اشاره به فرا رسیدن روزهای پایانی سال ۹۷ افزود: چهارشنبه سوری یا همان چهارشنبه‌سوزی سنت غلط غیراسلامی است و در اسلام و قرآن هیچ جایی ندارد، اسلام با خوشی و تفریح مخالفت ندارد اما تفریح سالم، نه صدمه زدن به خود و دیگران.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: پدران و مادران توجه و از فرزندان خود مواظبت کنند تا از عواقب دردناک آن جلوگیری شود.

وی در خطبه های نماز جمعه به سالروز انفجار نماز جمعه تهران، سالروز رحلت سید احمد خمینی، ولادت امام جواد(ع)، سالروز ولادت امام علی(ع) و روز پدر، نوروز ۹۸، اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی توسط مقام معظم رهبری، حکم ریاست قوه قضاییه به آیت الله رئیسی، سفر مقتدرانه رئیس جمهور ایران به عراق، دیدار خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری اشاره کرد.

سید حمید سجادی

همیشه آرزو داشتم یک مرجع گردشگری برای شهرستان طبس می بود تا علاوه بر معرفی مناطق تفریحی و گردشگری ، توریست ها و مسافرین عزیزی که به این شهرستان سفر می کنند با کمترین هزینه در این شهر اقامت کنند و خاطرات خوبی از این شهر داشته باشند. آن آرزو، اکنون، " وب سایت طبس گردی " نام دارد.

خبر های مرتبط


نظرات